Η πολική επικοινωνία στην πράξη 1 | 2005

Στρατηγική είναι η διαμόρφωση των συνθηκών για την αξιοποίηση των ευκαιριών.

Τί είναι πολιτική επικοινωνία. Το επικοινωνιακό περιβάλλον σήμερα. Στρατηγική και επικοινωνία. Υπάρχει η κοινή γνώμη; Επικοινωνία των δημόσιων φορέων της αυτοδιοίκησης, των ιδιωτικών επιχειρήσεων.

Kαταθέτουν απόψεις οι: Νίκος Λεούσης, Λευτέρης Κουσούλης, Α. Δ. Παπαγιαννίδης, Γιάννης Βλαστάρης, Χρήστος Μαχαίρας, Ανδρέας Ανδριανόπουλος, Στράτος Φαναράς, Θαλής Κουτούπης, Δημήτρης Καρύδης, Διαμαντής Μπασαντής, Κάτια Πετροπούλου, Λύδα Μοδιάνο, Κώστας Μαρτζούκος, Γιάννης Ευσταθιάδης

ISBN 960-7800-12-5


 

Η πολιτική επικοινωνία στην πράξη 2 | 2005

Πολιτική και επικοινωνία είναι έννοιες αδιαίρετες.
Κάθε πολιτική εμπεριέχει άρρηκτα την επικοινωνία της.

Η πολιτική επικοινωνία στο σημερινό περιβάλλον. Οι έρευνες κοινής γνώμης. Πολιτικός λόγος και επικοινωνία. Η επικοινωνία με τα ΜΜΕ. Η στρατηγική στην πράξη. Ο υποψήφιος.

Καταθέτουν απόψεις οι: Γιάννης Λούλης, Παύλος Τσίμας, Λευτέρης Κουσούλης, Α. Δ. Παπαγιαννίδης, Γιάννης Μαυρής, Κωνσταντίνος Πλούμπης, Στρατής Λιαρέλλης, Γιάννης Μεταξάς, Πάνος Κολιοπάνος, Νίκος Λεούσης, Στέφανος Κασιμάτης, Κάτια Πετροπούλου, Σοφία Ιορδανίδου, Σόνια Χαϊμαντά, Στράτος Φαναράς, Θόδωρος Σκυλακάκης, Κώστας Μαρτζούκος

ISBN 960-7800-14-1


 

Η πολιτική επικοινωνία στην πράξη 3 | 2006

Οι μάχες δεν δίνονται για την Κυριακή το βράδυ των εκλογών,
αλλά για την επόμενη μέρα, τη Δευτέρα.
Είτε το συνειδητοποιήσουν οι πρωταγωνιστές τους, είτε όχι.
Αν το συνειδητοποιούν, τόσο το καλύτερο.

Πολιτική και επικοινωνία, δύο έννοιες αδιαίρετες. Διδάγματα από τις αμερικανικές εκλογές. Η στρατηγική στην πολιτική και τις επιχειρήσεις. Ο ρόλος του επιτελείου. Η αξία της έρευνας

Καταθέτουν απόψεις οι: Αλέξης Παπαχελάς, Θωμάς Βαρβιτσιώτης, Α. Δ. Παπαγιαννίδης, Λευτέρης Κουσούλης, Γιώργος Κύρτσος, Γιάννης Λούλης, Γιώργος Στεφανόπουλος, Γιάννης Δημάκης, Ανδρέας Ανδριανόπουλος, Θόδωρος Σκυλακάκης, Δημήτρης Μαύρος, Χριστόφορος Βερναρδάκης

ISBN-13 978-960-7800-18-3


Η πολιτική επικοινωνία στην πράξη 4 | 2008

Η κυβέρνηση έχει την αυταπάτη ότι μπορεί να θέσει το χρόνο στη διάθεσή της,
να τον αφαιρέσει από την κοινωνία και να τον θέσει στη διάθεση
του δικού της σχεδιασμού.

Συζήτηση για τα ζητήματα στρατηγικής: από τις γαλλικές προεδρικές εκλογές μέχρι τη θεωρία των παιγνίων, από την ελληνική Αριστερά μέχρι τις Ένοπλες Δυνάμεις, από την Κυβέρνηση Καραμανλή μέχρι την αυταπάτη του χρόνου.

Καταθέτουν απόψεις οι: Γιάννης Πρετεντέρης, Χάρης Παμπούκης, Λευτέρης Κουσούλης, Α. Δ. Παπαγιαννίδης, Δημήτρης Τσιόδρας, Νίκος Ελευθερόγλου, Θόδωρος Σκυλακάκης, Ρένα Δούρου, Άλκης Στεφανής, Χρύσανθος Λαζαρίδης, Γιώργος Φλέσσας, Στράτος Φαναράς

ISBN 978-960-7800-32-9


 

Η πολιτική επικοινωνία στην πράξη 1, 2, 3, 4 | 2009

Απόψεις, θέσεις και συζητήσεις για τη στρατηγική, την πολιτική και την επικοινωνία.

Τι είναι πολιτική επικοινωνία; Πώς αρθρώνεται και τι σημαίνει στρατηγική; Πώς λειτουργεί το επιτελείο; Υπάρχει η κοινή γνώμη; Τι μπορεί και τι δεν μπορεί η διαφήμιση; Τι χρησιμεύουν οι έρευνες της κοινής γνώμης; Τι σημαίνει ο χρόνος στην πολιτική;
Θέματα πολιτικής και επικοινωνίας αναλύουν και συζητούν, σε σεμιναριακή λογική, άνθρωποι από πολλούς χώρους:

Δημοσιογράφοι όπως ο Γιάννης Βλαστάρης, η Σοφία Ιορδανίδου, ο Στέφανος Κασιμάτης, ο Γιώργος Κύρτσος, ο Αντώνης Παπαγιαννίδης, ο Αλέξης Παπαχελάς, ο Γιάννης Πρετεντέρης, ο Παύλος Τσίμας, ο Δημήτρης Τσιόδρας.
Διαφημιστές όπως ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης, ο Γιάννης Ευσταθιάδης, ο Νίκος Λεούσης.
Δημοσκόποι όπως ο Χριστόφορος Βερναρδάκης, ο Δημήτρης Μαύρος, ο Γιάννης Μαυρής, ο Κώστας Πλούμπης, ο Στράτος Φαναράς.
Ειδικοί της επικοινωνίας όπως ο Λευτέρης Κουσούλης, ο Γιάννης Λούλης, ο Κώστας Μαρτζούκος, ο Γιώργος Φλέσσας.

Για να γίνει κατανοητό ότι πολιτική και επικοινωνία είναι έννοιες αδιαίρετες, αλλά και ότι στρατηγική είναι το όπλο του αδυνάτου.

ISBN 978-960-7800-36-7

 

Κοινοποίηση